assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

21 Januari 2012

3 orang tumpas dengan sebuah kereta ?


okay 1st think 1st ... GILA ! ape saje perasan korang bila tengok video kat atas tu .. wah .. serius mak takot nak oi .. berlaku dalam negeri sendiri plak tu ..

apa nak jadi la ye ? peraturan jalan raya dibuat main ..  ape kejadahnye yopp .. kalau iye pun nak cepat tak kan la sampai macam tu sekali .. tengok ? di sebabkan kesilapan diri sendir orang lain yang menjadi mangsa .. so sweet!

ni kisah beberape hari yang lepas .. 15 jan .. tapi aku je yang lambat nak tahu kan .. baru hari ni berkesempatan nak tengok ni ..

p/s : wahai sekalian manusia .. beringat ingatkan sebelum terkena .. ingatlah orang yang tersayang ye ..
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI