assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 Januari 2012

KONTEST HADIAH TERINDAH DAN DARI SIAPA

salam sejahtera ...

okay ..setelah berzaman tak join kekontesan ini , dengan langkah yang agak gementar aku pun memberanikan diri untuk bersama memeriahkannya ....

tajuk kontest : seperti yang tertera pada tajuk diatas
banner :

my story 
hee~ okay untuk pengetahuan penganjur kontes dan rakyat sekalian , hadiah yang paling bermakna dalam hidup aku setakat hari ini ialah hadiah hari jadi aku yang ke 20tahun .

ia begitu bermakna sekali kerana di saat itu aku merasakan yang aku sanagt dihargai , dan kewujudan aku di dunia ini disedari . 

hadiah : kek harijadi 
penghadiah: junior mase kat hostel 

dan itulah kali pertama harijadi ku disambut dengan kek . thats y aku sangat ingat .. dan akan insyallah akan ingat smpai bila bila ..

opppsss , kalau nak cerita pasal perasaan ni mahu tak cukupnya satu hari tukang penganjur kontes .. JADI ,cukup sampai disini ..hee~

kontes ini di tag kan pada :

tarikh luput kontes : 20 mac 2012

anda yang nak join dan dah join tu jangan lupe follow beliau balik ye .. kerana ini akan memudahkan anda melihat update terbaru tentang kontes ini ..
HARAP MAKLUM 


penganjuur  : AKU BUKAN PENULIS


1 ulasan :

precious cla berkata...

everything gonna be okay ! :-p
thanks for joining. Good luck!

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI