assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

22 Januari 2012

cinta dalam diam

bila dia bersuara jelas sekali aku memandangnya ,
meniliti setiap kata katanya 
aku suka mendengarnya
jadilah aku pendengar setia untuknya
bila dia tersenyum , aku tidak mampu berkata apa apa ,
kerana aku suka melihatnya
senyuman dia penawar bagiku 
gelaknya hilangkan rasa gundahku
gilakan aku ?
aku hanya mampu meminatinya dari jauh sahaja ,
kerana aku tidak mungkin boleh memiliki dia ,
berdiam lebih elok dari berkata kata ,
cuma sakitnya ialah  menahan rasa dijiwa,
aku terlalu jiwang kah ?
ouh tidaklah ..
kadang kadang sesaat saja terdetik untuk bercerita tentang ini ..
cukuplah ...
lain kali kita mencuba untuk yang ini ..
masih banyak masa untuk bersuara ..
hahahaha.... 
aku hanya insan biasa ,yang pasti mempunyai perasaan ingin bercinta
tapi bukan ini masanya ..
tunggu ya ...
akan datang pasti tiba masanya ..




6 ulasan :

Puan Surina Rashid berkata...

sabar dengan hari mendatang. we'll never know

aziahrosli berkata...

@Cik Suriz

hee~ betul tu ....

Mr.Trollulz berkata...

Soooo sweet. :D

.........cP~ berkata...

Cinta dalam hati je. Takdir kita mesti lebih baik. :)

aziahrosli berkata...

@Encik Troll
hai en troll apa yg sweet nya ? hee~

aziahrosli berkata...

@.........cP~
insyaALLAH cp ....

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI