assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 Disember 2015

Kuching Sarawak

One of the best place ialah Sarawak

tiga tahun duduk sana memang puas hati, jauh dari kampung dapat family kat sane,

tak cita panjang-panjang cuma nak ceritakan satu tempat yang best kat Sarawak iaitu Santubong.
tempat ni tak tahu lah sekarang masih cantik macam ni ke tidak. Kebetulan masa kiteorang nak pergi Kampung Budaya lalu kat kawasan ni dan memang sah sah berhenti untuk KLIK SANE KLIK SINI.

jom layan gambar ni


nampak tak muka kebahagiaan dan ketenangan akak tu.heheh 



excited overload, kammi suka yaw




talented photog
contact her, kalau nakkan perkhidmatan beliau

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI