assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 Disember 2015

BAJU KAHWIN CANTIK

Hi bakal perantin,

Sekarang ni zaman semua orang nak jadi rare betul tak?

untuk bakal perantin yang nak kan kelainan masa resepsi tu boleh lah akak suggestkan kat seorang designer yang super talented mendesign baju ikut apa yang awak nak tu.

sebelum tu jom layan hasil kerja beliau dulu




Beliau dah penah masuk rancangan tv9 tau. EHem ehem, nampak tak yang orang ramai cari beliau.

Jom lah apa lagi bakal pengantin, bakal tunangan orang tu..


Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI