assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

02 Januari 2013

REBET RM200

assalamualaikum

am i happy ?

haha.hopefully anda anda anda yang cantik serta baik budi bahasa sihat sejahtera disamping insan insan yang disayangi. HAH? ada macam pengacara tak? *perasan.

okai, hari ini aku ada exam PREP2. erk? lambat bukan nak amik.. Disebabkan dapat band 2 je masa stp hari tu, maka bila tiba di u kenalah ambil PREP1, Redha redha zia oi. Doakan aku boleh jawab dengan lancar ye, sebab BI aku ini kurang,Hee~

dah,dah nak dok habak mai pasai rebet tu ha.

semenjak 1 januari yang lepas aku semangat gila nak isi form tersebut, tetapi nak cakap malang bukan, nak cakap kurang bernasib baik pun bukan. Ini mungkin disebabkan line internet aku slow, sebab tu tak boleh boleh isi borang tersebut, punyalah lama tunggu, loading satu hal, pastu keluar lak pop up cakap ape tah, siap dengan simbol simbol bagai, mana faham aku tah.

pagi ini kawan aku yang baik serta jelita telah mengeCHAT aku dan suruh isi lagi, TUP TUP boleh dah boleh dah. Mungkin semalam tu ramai gila serbu kot, tu sebab tak dapat nak submit.


credit to encek google.without him,who am i..
*haha

#syukurlah,RM200 pun 200 la kawan oi.


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI