assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

13 Disember 2012

Terpaksa GUGURkan kandungan?

assalamualaikum

para blogger yang dikasihi dan dimuliakan
pada hari ini aku akan membahaskan tentang PENGGUGURAN HARAM

belakangan ini, kes seperti ini seperti goreng pisang panas . eh ? pisang goreng panas. mana mana jela. Seperti menjadi trend pula di media massa memperkatakan soal ini, putar belit putar belit permulaannya ialah mausia itu sendiri.

apa yang aku cakap?

aku sedang membuat persediaan untuk perbentangan kelas prep 2. minggu depan kumpulan aku akan membentangkan tentang illegal abortion.Aku selaku orang kedua dalam kumpulan akan bercakap tentang faktor faktor berlakunya kes ini.

FAKTOR FAKTOR ?

aku sedang berfikir...


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI