assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

13 Disember 2012

SARAWAK.

assalamualaikum

hidup aku dibumi kenyalang.
1 musim setengah aku dah lepasi .
bagaimanakah agaknya lagi tiga musim?
semoga aku tamat tepat pada waktunya.
ameen.du'a for me okay.

aku ingin meluahkan
tapi rasa sayu.
sebab aku luah bukan untuk minta simpati.
aku cuma ingin berkongsi pada yang sudi.

musim 3.
3/5 bulan.
masih berbaki 1 bulan setengah
aku disini
jatuh bangun aku
hanya Allah sahaja yang tahu
makan minum aku.
tak siapa ambil tahu.

arghhh..
pedulikah mereka terhadap aku.
pentingkan diri kah aku ini.
meminta lebih lebih.

sabarlah wahai hati.
kejayaan tidak akan datang dengan mudah.

berlapar .
itu perlu.

kalau adik aku yang baca post ini, gerenti dia nangis
bila tahu keadaan aku macam ini.
walaupun aku selalu bergaduh dengan dia.
tetapi rasa sayang itu lebih banyak berbanding benci.

alangkah aku bersin tak henti henti pun dia sudah mengalirkan air mata.
inikan pula tak makan?
haaaa..lagi bertakung takunglah air matanya.

something i need now ?

best friend! aku rindu syahirah aku masa form 3 . aku rindu rasidah aku form 6 .
mana pergi mereka?

mana?

you know what?

ini post berani mati aku.

:) still smile.


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI