assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

13 Disember 2012

What The Problem ?

assalamualaikum.

ape kono eh zia oi, duk menghadap depan notebook ni sampai tak ingat dunia.

aisehhh...janganlah begitu,kelak kau akan terseksa menahan ngantuk. Pagi pagi bute ini aku duk melayan blogger blogger . seperti si gorgeous HANIS ZALIKHA dan bakal isteri MARIA ELENA .. Mereka berdua ini sangar superb la,Belum masuk FATIN LIYANA lagi , belum DENA BAHRIN lagi .aisehh kalau nak usha usha blog deme tu boleh makan sehari la. Haha . obses? eh tak lah . Sekadar suka suka mencari inspirasi .


me.

saja tempek gambar ini.
hee~

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI