assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

09 Jun 2012

Ini Aku


aku zia ros lah kan ...
aku tulis kat sini bila kau stress .. so segala kestressan aku tu akan beransur hilang bila aku menulis tak henti henti kat sini .. 
aku tak minta ribuan orang bace kat sini . 
aku suka jika ada dua tiga orang yang kekal berkunjung di sini ..
aku budak seramik ..
so that , aku budak yang selekeh ..
aku suka tulis yang merabung rabung means tulisan yang tidak memahamkan orang ..
biarlah .. lain orangkan lain caranya ..
dekat blog aku ini tiadapun sesuatu yang bermanfaat .. tetapi sesuatu tentang aku sahaja . 
aku bercerita itu dan ini because blog is my faithful friend .
haaa~ 

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI