assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

09 Jun 2012

Final Exam ..

assalamualaikum


hari ni 1st paper sempena final exam untuk 2nd semester . sekejab sahaja dah nak berakhir sem 2 ini . sebok sane sebok sini . dah exam. HUBUNGAN ETNIK ? amacam jawab tadi ,konfiden dok ? ngee~ semoga A dalam tangan la . inigin menaikkan pointer kena gigih lagi gamaknya . bukan senang nan senang bukan susah nak susah .kan?kan?kan? 


then ? lagi 16 hari je lagi akan terbang ke kampung halaman yang ku cintai . melepaskan cerita yang huha huha di sini . dan hari hari percutian selama hampir menjejakkan kepada 3 bulan itu ,akan aku habiskan dengan kerja . semata mata untuk mencari duit membeli laptop . tidak sabau sabau pulak rasenye .my along tolong carikan kerja kat tempat dia . kerja as ape tak pasti lagi .


ya ya , bercerita tentang exam ni kan , memang lah minggu yang menyeterskan diri bagi semua manusia yang bergelar pelajar . hee~ untukpengetahuan semua final projek aku belum siap lagi ye . masih berbaki 2 lagi . seronok je kan . nak exam lagi nak siap kan final projek lagi . tak terkejar mase nak oi ..redha jela . 


submisson untuk kedua dua projek pada 18 jun dan 20 jun . lagi seminggu lebih je . work aku belum siap lagi dan sudahtentu belum masenye untuk di bakar.nanti dah siap aku akna upload untuk aku tayangkan kat sini . 

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI