assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

09 Jun 2012

MY final project

assalamualaikum


bercerita tentang final work untuk subjek pengenalan kepada seramik . work aku belum siap sepenuhnya .





all the work kat atas tu made by emily myres .. 


aku telah memilih dia sebagai artis contoh untuk aku hasilkan work . and aku buat work tak same sebijik pun dengan dia . 



ni yang dah 80% siap ....


yang ni pulak baru 45% siap ..

amacam ? boleh tahan tak apa yang aku buat .. hee~ aku perlu berusaha keras untuk mencapai tahap yang bagus . aku sekarang masih mengejar ngejar dan mencari cari lagi kekuatan yang ada dalam diri aku . aku ingin berjaya dalam bidang yang aku cebur , aku ingin berjaya dalam setiap perkara yang aku buat . aku tak nak mengalah sebelum aku berusaha sehabisnya . kerana kau tahu aku hanya manusia biasa yang perlukan usaha yang berlipat kali ganda untuk menjadi yang terbaik ..


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI