assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

12 Jun 2012

Entri Jam 1.18 pagi

assalamualaikum
nama saya zia ros..:)

terdetik pulak hati ini untuk menulis sakan. hakikatnye entry ni untuk menyatakan pendapat dan pandangan sahaja . okay macam ni :

"sinki rumah si anon ni okay tetapi malangnya pada malam ini boleh pulak buat hal tang saluran airnya . entah mengapa dan bagaimanakah tiba tiba air keluar dari satu sudut tu sehinggakan rumah dibanjiri air yang agak harum baunya . hee tapi tak de satu rumah banjir . area area sinki tu jugak lah . sedang si anon sibuk membasuh apakah di sinki itu tiba2 dia menjerit keteperanjatan  akibat melihat air yang membanjiri kawasan itu . Lalu dia pun mencari batang mop yang berdekatan dengan sinki , dia pun mengemop . *macam karangan hancurkan ?  


sebenarnya entri ini bukan nak cari kesalahan orang tetapi melihat dari cara dia mengemop . tiba tiba aku rasa bersyukur sangat sebab aku diajar oleh emakku cara mengemop yang betul . dan pengalaman ku bekerja di kedai makan ikan bakar tidak sia sia .

act , tu je motif aku bercerita . entri macam sedikit memuji dirilah kan . aku kan baik .ngee~ macam mintak penumbuk je kan?  

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI