assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

17 Januari 2012

RANCHAN WATERFALL, SARAWAK


yoo.. whats upp..
mengupdate blog di kala saat membasmi kotoran di bilik ..
baju semua dah basuh .. tinggal lagi nak packing jak ..bosan kemas sorang sorang ni .. tadi baru sat senior aku gerak ke airport ! ah .. ini bermakna tinggal aku dan kakak berbangsa cina aja di rumah ini .. 

la ni member member pakat g tasik depan kolej ni ha ..*malas*

ok ! sepanjang aku belajar di sini aku akan pastikan diri aku merayau rayau di sekitar sarawak ni , hari tu .. tapi tak de lah hari tu sangat kan .aku dan kawan kawan pergi ke ranchan waterfall .. syok tahap gila meroyan kome tau .. best sesangat .. bukanlah nak cakap semenanjung tak best kan ? tapi kenyataannya bila pergi dengan kawan kawan kat sini memang seronok sangat ..



masih banyak lagi foto foto kenangan yang aku nak bubuh kat sini ..tapi tak sempat edit lagi ..nanti dah balik sememnanjung baru aku baut la yek ? 

and , ada jugak gambar gambar aku kat tempat menarik yang lain ..

kata kata menarik .. datanglah ke sarawak kerana ia berbeza sekali dengan semenanjung ..

i like ..

سلام




Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI