assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

17 Januari 2012

my gelak terkekeh kekeh












teman gelak ..

aku berdiri di sini bersama kamu !
sama sama kamu mengejar segulung ijazah
dah berjanji untuk bersama sama
insayaallah bersatu kita sehingga akhirnya
tiada madah yang sehebat sasterawan
aku sayang aku cinta
persahabatan biarlah sehingga ke hujungnya ..

saat aku gelak  , kau menangis biarlah kita merasai kesemuanya 
latar yang berlainan membezakan kita
kadang kadang yang lain itulah yang mencantumkan kita 
moga DIA panjangkan umurku untuk ku coretkan kisah di dalam ini..

untuk kau kau kau dan kau
terima kasih kerana menerimaku .
bahasa ku tidak sama dengan mereka .
ada yang terkasar mohon diperbetulkan ..

aku diseberang lautan perlukan mereka untuk terus memberikata kata semangat

ya sudahlah , lain masa lain waktu aku teruskan lagi berbicara dengan tangan ini ..


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI