assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

17 Januari 2012

admirer you bebeh ~


bila aku baca , aku jadi suka , bukan bermakna aku jatuh cinta ? benarkah .. ayatnya begitu menarik perhatianku untuk membaca post postnya yang mendatang .. untunglah aku berjumpa blog nya .. walaupun dia tak tunjuk muka , dia ramai follower , dekat page dia ramai ! suara dia ?ramai yang puji sedap .. penulisan dia .. mampu membuat para pembaca terpukau .. dia benar benar buat aku tertanya tanya siapa dia ..

aku suka yang ini 

Lu boleh jadi JURUTERA. Tp kat luar tu ada lagi 1000 org boleh jadi JURUTERA jgk.
Lu boleh jadi DOKTOR. Tp kat luar tu ada lagi 1000 org boleh jadi DOKTOR jgk.
Lu boleh jadi SAINTIS. Tp kat luar tu ada lagi 1000 org boleh jadi SAINTIS jgk.
Lu boleh jadi ARKITEK. Tp kat luar tu ada lagi 1000 org boleh jadi ARKITEK jgk.
Lu boleh jadi PILOT. Tp kat luar tu ada lagi 1000 org boleh jadi PILOT jgk.

Lu boleh jadi DIRI SENDIRI, tapi kat luar tu TAKDA SIAPA pon boleh jadi DIRI lu tu.
Jadi........... Just BE YOURSELF, bebeyh.

hahaha .. yang atas ni tak de la best mane pun tapi aku tetap suka .. dia beruntung kerana aku telah tambah senarai peminat dia ..


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI