assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

22 Januari 2012

Bilik 24 jam

kau duduk di situ diam tersipu malu , mahu mendekati aku ,

hahaha merepek sangat .. wey korang ! aku teringat sangat akan satu video panas ni ha ..propaganda je lebih kan ..

okay korang tengok dulu then baru boleh komen okay ..


^
^

^
^

^
^

^
^

okay aku tak tahu la apa reaksi korang tapi aku  suka ..

boleh hilangkan kesedihan serta merta ..

abg yemmmm
tongkang
maiiii
mana moto mak nemang ..

hahaha




Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI