assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

22 Januari 2012

meroyan saja

biar apa orang nak kata 
asal kita tetap kita
jangan bising jika ada yang bersuara 
tentang diri kita yang sememangnya tidak sempurna
gelak saja bila dia bersuara 
kerana kita lebih kurang sama

kau dan aku memang berbeza
bezanya cuma kita tak sama
hahahaa
biar aku gelak sekuat mana 
jangan dipertikai jika aku sekasar bahasa
gerak ku bagaikan putera
ah ! lantaklah

aku bergembira tidak kira masa
dengan si mereka yang lebih kurang sama
selesa kami jika semua ada
otak gila gila memang meroyan gila

bahasa aku , dunia aku 
yang faham dikira hebat yang tidak faham 
just say gud bye aja
sudah terang lagi bersuluh kita memang tidak mungkin bersatu
aku suka cara ini 
meluah tanpa dipaksa , menaip ikut rasa
tiada siapa yang melarang 
aku punya suka 
kerana ini dunia aku 

tapi,kalau ada yang tak kena 
kalau ada yang terasa , maaf dipinta 
aku really tidak sengaja 
hahaha
okayla , cukup aja sampai disini dulu 
azan berkumandang 
sungguh merdu panggilan itu
mengajak aku berjumpa DIA 
DIA yang maha ESA ..

assalamualaikum..
ada masa pasti kita berjumpa
i want to say i love you
i want to say miss you
but i really really  shy with you




Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI