assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

06 Ogos 2013

Rancangan TV Al-Hijrah

RAYA NAK TIBA DAH WEH...

Amalan dah banyak tak ?
bulan RAMADHAN dah nak say good bye dah.
sedih tak?

Aku naj share sikit rancangan TV dekat AL-HIJRAH bulan ni.
aku boleh jadi pakar la bab bab cerita bulan ramadhan ni, sebabnya asyik menghadap TV je.
keluar rumah tak.
study kurang.
g cais pun jarang.
masuk u lagi kurang.

Untuk pengetahuan aku,hee rancangan dekat al-hijrah ni memang memukau lah. Best. Kurang rasa bosan , sebabnya rancangannya memang ilmiah habis, kalau orang yang kuat baring lalu tertido bila nak tengok tv macam aku ni kurang lah dapat manfaat dari cerita yang bagus tu.

dah.FOKUS ea?

untuk foto foto di cc kepada Org Tua Google

memang best bila tonton chef ni masak sebabnya dia masak banyak disulamkan kalimah Allah. Sebab tu dinamakan hidangan barakah.
kalau aku tengok ni dengan mas memang ade je yang tergelak sebab dia suka cakap SUKA SUKA HATILAH.
Setiap kali tengok aku memang tak berhasrat nak cuba buat sebab bahan yang dia guna tu memang terbaik dari ladang dan banyak bahannya. Aku kan student bajet mane cukup. hee.


Tu, baru chef ammar kan? sekarang ni layan MA'AHAD AL-AMIN pulak okay.

RYZAL JAAFAR
ALMY NADIA
AIDIL AZIZ
ZIZAN NIN

cerita ni jam 11pg
aku tak jumpa la poster untuk cerita ni dekat google.Tapi yang penting cerita ni memang best. Ryzal yang comel, lakonan dia memang mantap.sesuai. Masuk pulak artis maharaja lawak KODIAK dengan RODIAK tu memang cerita tu jadi lawak lah. Diorang ni ketengahkan loghat Utagha diorang tu.

Lepas tu masuk pulak Aidil Aziz, hah. STYLO. sesuai gandingan diorang ni.

Alah, kesudahannya eh sebenarnya aku tak nak cerita ni berkesudahan tapi apasal tah cerita ni kesudahan jugak. Mungkin aku bukan pengarah bukan penerbit. Jadi aku tiada hak menentukan sudah ke tidak sesebuah cerita tu.

# nanti aku sambung balik. Kesian lah tengok ayah kemas sorang sorang. nak pegi tolong sat na :)


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI