assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

08 Ogos 2013

Cepat Touching.

itu aku.
ape kena tah.
tadi siang tonton drama tv
Rosyam berlakon, tersentuh.
awatnya sedih sangat dia berlakon.Jadi kot watak tu.Kira profesional la

aku punya perasaan malam ni lain betul la
aku tak selesa.
rasa tak nyaman.
mungkin sebab tadi
PASAR MALAM. tah tak tahu nak panggil apa, malam raya kan. Sesak bukan kepalang
Gila buatannya...
Nak cari tudung nak pakai besok,tapi susah bukan main,
Penipu pun ada.
Lawak sekali

tudung Rm25 dia khabarkan aku Rm35.
pasal malas nak cari gaduh...
aku diam
aku cakap CANCEL la kak.
hilang mood aku.
cikai je kot.

nasib kan

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI