assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

06 Ogos 2013

Ya Ogos. I love You

Bila dah waktu pagi cenggini.
mata semakin segar.
terbiasa.

Semakin aku leka berblog, membaca entri para blogger.
aku semakin kuat berfikir.
aku semakin suka mengklasifikasikan.
apa yang aku nak?
apa yang aku cari?

pengalaman?
ini paling berharga.
sebabnya dengan ini pemikiran seseorang tu makin luas, makin makin unik.
aku suka baca karya pelajar malaysia yang study oversea.
aku patot kata mereka hebat.

aku semakin teruja.
teruja dengan kehidupan mereka.
aku tak taksub lagi aih. Cuma Inspirasi.

Mereka petah. Cerita mereka tak bosan.
Adakah aku sedang membanding bandingkan orang?
ini cuma pendapat yang aku rasa.
perlu untuk diterjemahkan.

nanti aku patut listkan mereka di sidebar aku.
agar yang bukak blog aku ni, baca entri mereka.
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI