assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

21 Julai 2013

Tidur Sebilik

Assalamualaikum.

satu semester.
bulan 2 sampai bulan 6.
kamu sama
sebilik lain bantal.

terguris? gila ke tak pernah rasa. aku boleh katalah mana-mana yang baru nak duduk 1 bilik ni memang payah lah mula-mulanya nak sesuaikan diri even dah berkawan nak dekat 2 tahun. 

tapi kami okay.
otak gila-gila
hati tak sama
fikiran kadang-kadang tergendala.
tapi tak mengapa.
ikhlas berkawan.
ada ganjaran,






ini classmate.
malam perhitungan untuk subjek expanded media.
killer!
project 2.




aku cuma cakap.
aku sayang.
aku nak kekal.
kekal.
dingin selalu,
bertekak kadang-kadang
hati risau.
khuatir.

Ya Allah,kekalkan hubungan kami seperti kami baru kenal.
gelak ketawa. Riang tanpa sebarang masalah :)

ameen.



Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI