assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

28 Januari 2013

Keputusan Rayuan Kolej

assalamualaikum.

hari ni kolej cempaka umumkan keputusan rayuan kolej.

hoorey hooreyy aku dapat.

alhamdulillah. syukur sebab aku dapat jejakkan kaki ke kolej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

tapi semester depan mencabar buat aku, yela mana tak nya subjek makin berat!

tang kolej pulak aku dan 2 lagi kawan cadang nak share duit bayar duit kolej . So, kiranya bilik kolej tu nanti kami jadikan sebgai tumpangan dan rehat rehat kejab kalau letih balik dari kelas. Tang rumah sewa lak? kena simpan duit awal2 untuk bayar sewa bulanan. Hope dapat simpan duit lah :)

# adik aku dah balik sekolah.
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI