assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

01 Februari 2013

Bukan tajuk Biasa

assalamualaikum.


22 years old. My mak always asked me "angah, dah ada calon ke belum". Bila aku dengar je pertanyaan unsur sebegitu, aku terus "mak, muda lagi, tak payah lah cakap pasal ni lagi" 

Mak risaukan anaknya yang sorang ini, sebab masih tidak berpunya. Well, rilex la, belajar pun belum habis ini, diri pun tak cukup ilmu, harta pun tak kumpul lagi.Urrgghh, kenyataan melarikan diri.

Act, hari ini baru berhasrat nak jengah blog, sebab hari hari yang lalu hanya menghabiskan masa dengan melayan movie movie yang di collect dari kawan before cuti. Habis dah melayan segala cerita. Dan masih tamak dengan mendonlod cerita korea. Cerita dah lapuk tapi aku je yang baru nak layan. The Beautiful You. Hero dia sapa anma entah, tapi comel sebab mata dia besar, ganteng deyh.

Tah tahu nak cerita pasal apa ni, main taip ikut suka je,apa yang terlintas itulah dia.


eno keroro III. Dia yang buat ini, sebab dia selalu rakamkan mimik muka 'cantik' aku ini. ini semua semester 1 , 

zaman berselendang . 
zaman baru nak kenal kawan kawan kampus, 
zaman baru nak kenal dunia seni,
zaman baru nak rasa alam kampus.

Seriuosly, tahap kebosanan aku ni dah tahap terakhir, begitu dasyatnye kan, sepatutnya waktu inilah nak kumpulkan ilmu di dada, ini tidak! apa tak nye tak de kawan kot kat kampung ini, smeua budak kecik yang baru ank naik je, budak yang baru nak kenal dunia ni.

Kalau nak mengharapkan cuti ni habis cepat pun tak bagus jugak, sebab nanti kalau dah masuk sem baru , sibuk kemain lak, sampai rehat pun entah kemana,


hiasan semata- mata .


nite :)

zr


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI