assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

28 Disember 2012

Throwing Test


assalamualaikum...

terkejut ! waktu aku bukak blog Fatin Liyana ni. Tengok jela follower ramai gilak. Then, visitor yang datang fulamak. Boleh pengsan aku lah. Ramai benau tu. Memang betul betul famous dia ni. Pakej pakej.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hari ini done bayar duit kolej. For your information ini hari merupakan last date untuk bayar yuran, Hebat tak hebat, Ini semua kesalahan aku, lambat lambat, tanggug tangguh , last last susahkan parent jugak.

Okayla,sem depan tak nak buat macam tu dah.MEMALUKAN!

lepas saja bayar yuran kolej tu, aku terus gerak ke bengkel kesayangan pelajar seramik. Oh ya,lupa nak ambil gambar bengkel tu, Kalau tidak dapat tunjukkan kat reader yang singgah baca entri ni. TUJUAN pergi untuk siapkan segala work+projek akhir untuk subjek seramik hibrid dan seramik kreatif. DUE DATE hantar projek? seriously kmai semua tak tahu sebab lecturer tak bagi tau apa-apa pun, kami orang kena get ready jela, datang kehendaknya nanti lecturer nak work, kalau tak siap bakar lagi nak hantar apa je ye?


ini lah gayanye projek akhir ini, kena bermain dengan mesin. Ya Allah betapa sukarnya kau nak master buat throwing ni. Dan betapa banyaknya kalinya tak jadi buat guna mesin. No choice! by hook or by crook mesti belajar . lain hari aku uploadkan gambar pot yang aku nak buat tapi tak berapa nak jadi .

okay, tapi gambar dekat atas tu sebenarnya masa ujian buat SILINDER. hahaha , adakah patut EN AWANG pilih aku buat silinder dengan student yang terrer terrer. Aku yang kerdil ini hanya mampu terima dan redha saja dengan kehendaknya, buat buat buat last last siap jugak silinder kau, tapi tak menjadi sangat sebab tak tinggi macam encik nak.

Then, encik boleh pulak cakap AKU NI GANAS. sebab? masa aku nak CUT silinder tu letak atas papan, aku punya silinder tu nipis sangat , dan disebabkan itu BOCOR la tapaknya..

okay cerita panjang panjang nanti orang kurang faham,kurang gambar lah.....

nanti kau cerita lagi ye.. :D



Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI