assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

03 November 2012

Silat Gayong.

Salam hari Sabtu uOLL..

Baru bali training Silat.Dari 830 malam sampai 130pagi.

Best ke tak. Sure sure la best, tapi yang jadi masalahnya ialah kepenatanlah. Sehari suntuk buat kerja tak berenti renti .

Malam ini baru aku tahu yang guru silat aku tu rupa rupanya cikgu yang disebut sebut before ini. Adui, semlama boleh lah pulak aku main mainkan dia, malam ni aku tersedar la yang aku agak biadap dengan mereka. Aishh mintak tolonglah jangan tiru perangai buruk aku ini.
Dua hari datang , dua hari juga hafal dua step baru. Syok jugak cuma penat bila tang buat KEKUDA.

kalau korang tak penah merasa baik cepat cepat amik kelas silat. dapatlah ilmu baru . yang pasti memang sangat berguna untuk hari ini dan hari mendatang.



Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI