assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 Oktober 2012

We Lazy We Crazy

aisehhh..apa nak jadi agaknya dengan aku ini hai.Sikap malas yang mula menular sejak pagi tadi semakin menyusahkan akulah. Dimana pada hari ini aku mempunyai dua kelas,dan yang menggembirakannya kelas TMX dibatalkan dan sedihnya pabila kelas itu digantikan dengan MEETING ADVANCED E ART (tak baik mengeluh). Yang menjadikan aku malas ialah group aku masih lagi 50-50 % . Aisehhh,aku lemah gila bila bab bab membikin video ini.Sem ini pulak menitikberatkan soal THEORY dan CONTENT apa yang bakal kita hasilkan. Jadinya dalam menghasilkan video tersebut perlulah membuat research !

Sekejab lagi aku ada kelas KO Q pulak. Yang ini aku suka tapi aku macam malas sebab di kampus timur.Aku amik subteras bencana rela, dimana dalam kelas ini seorang pensyarah yang cukup low profile telah mengajar kami.Ya Allah,hanya tuhan yang tahu betapa baik hatinya. Cara penuturannya,pakaian dia,semua sederhana. Aku yakinlah teramat sangat kalau korang dengar dia cakap mesti korang nak join kelas kami punyalah.

#ok.takat ini je.nak siap siap .hari ini tumpang orang naik kereta g ke kelas kat timur tu :)


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI