assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 Oktober 2012

Hey.I am Singa Because of U

kenapa ?

Aisehhhh..assalamualaikum

aku bukan baik nak dikatakan baik.Tapi aku boleh jadi baik kalau kau baik dengan aku.Tak cari masalah.Tak cari salah.duduk diam diam.

Bukan tu pun yang aku nak berceloteh ini.Aku duk fikir pasal aktiviti aku untuk bencana rela nanti.GERAM DEN. Kenapa? alahai,plan dia orang boleh pulak jatuh pada tarikh aku balik kampung! Aku dah la suka program-program macam tu,dah cakap dah kot dengan encik tadi 'saya balik kampung time tu,anjak la' . Nak jugak buat time tu .so redha je. Benda kalau kita macam mana gaya sekalipun tapi kalau dah bukan namanya rezeki kita memang tak lah kan. Jadi aku dengan sebulat suara deangn diri aku 'SABAR JAK AZIAH' mungkin ada aktiviti yang bagus-bagus untuk kau nanti .

Tapi sebelum program itu dijalankan,kami akan dilatih dan di ajar cara-cara untuk sembahyang time darurat gitu,al maklumlah program tu nanti akan dijalankan di sekitar kampung dan akan bermalam di hutan.SURVIVAL la nanti.Dengar encik tadi cerita pon memang dah menarik habis.Tapi last-last aku yang tak dapt join.

Nasib baik lah kan,30 oktober ini ada 1 aktiviti menarik di mana Unimas akan adakan program daki gunung serapi gitu.WOW.. mestilah aku ank join sebabnya yuran murah .rm20 je .Kalau mahal mahal gitu aku pun memang tak lah nak join.Kekangan duit di minggu-minggu getaran ini memang memaksa aku membuat keputusan menggunakan duit itu ke arah yang benar dan diredhai.HAHA...

#okay.time to stop!sesi mencari makanan di bazar sana :)


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI