assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

20 Oktober 2012

it was my story

Assalamualaikum..

Bentuk bentuk serta gaya gaya , cara cara pengeposan dalam ini memnag berbentuk personal habis .

alasannya : sebab saya suka ekpress emosi saya dalam ini medium :p

MALAM YANG INDAH

itu merupakan tajuk yang bakal saya bicarakan pada malam ini.

KENAPA ?

sebab :

  •  dapat makan free, dimana makanan ini merupakan duit lebihan beli baju senam tari hari itu (hakikatnya duit kami jugak)
  • terlihat ternampak terpandang budak bertongkat 


nak tahu pasal apa aku admire sangat budak bertongkat tu ? sebabnya dia sorang je bertongkat,then muka dia nampak macam innocent je :) suka tak semestinya cinta . suka tak semestinya boleh dapat . suka tak semestinya nak .


  • dapat bergelak ketawa :) hilang segala duka dan lara 

its okay, jika ada orang berkata tentang kita,kerana kita kan tahu siapa diri kita sikit demi sedikit. its okay jika kita mempunyai rasa suka,kerana itu menunjukkan kita manusia, its okay jika menunjukkan betapa kita suka sesuatu itu dengan cara yang over ,even ada yang tidak suka .

kesimpulan, its okay apa apa sahaja yang kita nak , ataupun apa yang bakal kita lakukan,sekurang kurangnya kita merasa apa yang kita nak .

& its okay apa yang kita sembang merapu kerana ia datang dari dalam :)

TETAPI ,hari ini dan semalam tak sama . PASTIKAN hari ini lebih baik dari semalam , dan lebih baik lagi pada hari mendatang .

GREAT!

me,
zia


Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI