assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

20 Oktober 2012

I am ....

alhamdulillah dapat pun bukak 'new post'. Aiseh payah gilak nak buka ni, line internet slow ataupun memang tak nak aku taip apa apa kat ruangan ini .

ASSALAMUALAIKUM . ya  habibi ya maulana 

:) gumbira tak terlihat ini. Nasi dah masak and time to eat. Without ricecooker my life have no meaning. CEWAHHHH..kononnye lah.Dewasa ini ricecookerlah penyumbang kepada penjimatan hidup aku di bumi sarawak yang jauh mauh dari sisi keluarga yang dicintai. 
         everyday, aku berbelanja less than RM5. Ini pencapaian yang terhebat dalam hidup.Saudara dan Saudari sekalian, aku bukan nak suruh hampa kesian tau baca post ini :P KEJADIAN SEBEGINI BERLAKU dek kerana sikap boros aku yang menjadi-jadi awal semester. 

P A D A N M U K A K AU J O Y A H !!!!

       Almost 6 week dah start sem baru, Kawalan duit terbocor,sebab tu lah mengalir dengan deras duit duit itu semua.HADIRIN DAN HADIRAT,nak kate menyesal tak boleh,nasi dah jadi bubur.REDHA dan SABAR BANYAK BANYAK.

      LATELY,aku banyak mengalami tekanan diri sendiri,Hal ini berlaku disebabkan masalah yang muncul dari persekitaran.Kecelaruan juga kadang kala muncul akibat daripada terlalu memikirkan 'SIAPA AKU?'. Rupa rupanya banyak lagi persoalan yang belum amampu aku jawab untuk kenal SIAPA AKU. 

     Terdapat beberapa buah buku yang aku pinjam dari CAIS ,iaitu library unimas. Aku akan dapatkan sebanyak mana maklumat sehingga aku tahu SIAPA AKU,then,aku akan kongsikan disini.:) BAIK TAK?

okay.stop! azan dah berkumandang.

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI