assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

04 Oktober 2012

Air Asia , Terbanglah ke destinasiku

Assalamualaikum

kembalinya aku setelah dapat mencari penyelesaian pada muka baru dashboard tu. Setelah lama aku tak mengUPDATE entri entri ini terasa gian pulak nak menaip. Ini entri lepas geram namanya. GERAM PADA SAPA PULAK NI ? aku geram pada abang aku sendiri lah, sebabnya hari tu sebelum balik yo yo OOOO je kate nak spon tiket aku balik melaka tu, SEBAB dia nak kahwinkan, takkan lah aku sebagai adik tak balik pulak, melampaulah macam tu, Nanti kalau aku yang kahwin dia pulak yang tak datang, Adik beradik bukannya ramai mana pun, lebih baik senyap senyap !

Belajar di sarawak je pon, seberang laut, bukannya jauh mana. TAK JAUH ? okay baiklah 1jam 45minit kan ? ish! itu naik belon kalau naik kapal mahunya samapi sebulan baru sampai kampung aku tu. YANG jadi masalah aku sekarang ialah KENAPALAH HARGA TIKET TU MAHAL LA SANGAT KAN ?

haaa, Nak dijadikan ceritalah kan, baru-baru ini kan UNIMAS edarkan kad siswa,then dalam senarai tempat yang dapat diskaun ialah FIREFLY,MAS. Fuyoo..student memang sukalah,sebab dapat diskaun bagai.REZEKI2. tetapilahkan, dekat kuching ni aku dah tak nampak lagi syarikat firefly ni bertapak. 50% kot mereka sediakan untuk sesiapa yang yang beli tiket kat dia. Rugilah kami student unimas yang jarang dapat diskaun yang hebat sampai separuh harga.

Semogalah tiket balik ke KL ade yang murah murah.jimat sikit duit ni ha yang mengalir bagai air yang deras.

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI