assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

20 Ogos 2012

RAYA aku

Assalamualaikum..

selamat hari raya kepada semua umat islam dimuka bumi ini :) hari ni hari raya yang kedua . Dan kali inilah hari yang rajin untuk aku mengupdate blog aku yang dah macam sarang apa tah gaknye . Sempena raya aku yang ke-21 ini aku merasakan agak biase biase sahaja lah ,kerana kau dah besar kot . Bagi persiapan raya ini aku tidak terlalu begitu eksaited sangat membeli itu ini , kasut raya pun aku guna yang tahun lepas punya . Wah lama bertahankan kasut raya aku tu .

Baju raya ?

ini baju raya aku . OH lupa lah pulak ,aku yang bertudung kuning tu . :) sorang adik aku takde dalam gambar ini , sebab mase ini dia merajuk sakan . Malas nak layan kami kami je yang bergambar kenangan .
Baju raya aku tahun ni mak aku yang belikan . sehari sebelum raya baru aku dapat tengok baju ni .

Okay okay ,aku malas nak bercerita panjang . nanti bosan lah pulak . Sepanjang perayaan aku ini aku jumpa macam mcam ragam , aku dengar pelbagai cerita , banyaknya aku baru tau . Yang tersimpan pun banyak yang terbongkar lah ,uhuuu seronoknya aku , bukan aku nak menyibu dengar tapi dah alang alang depan mata orang bercerita kau dengar sekalilah . 

korang punya raya macam mana ? 

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI