assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

14 Ogos 2012

Confius

assalamualaikum

salam ramadhan lagi .
aku benci denagan situasi macam ni. berjumpa dengan manusia yang panas baran dan cepat aje nak melenting membuatkan aku tak dapat nak bertahan dengan lebih lama . kau faham tak apa yang aku cakap ni . aku dah malas nak cerita tentang apa apa perasaan aku pada orang sekeliling aku mahupun kawan kawan  aku . aku dah malas aku taot aku ni dicop 'budak bermasalah' .
pantang aku buat salah sikit , pantang aku tak dengar cakpa dia sikit dah dia nak marah marah . aku boleh je tahan , tapi kalau dah sampai satu tahap ni dimana hati aku pon tak boleh makan apa yang dia cakap tu pon payah jugakkan .

aku kan manusia biasa yang akan terasa . cukuplah aku nak balik kampung besok . cukup dengan dugaan perasaan yang aku terima hidup di tempa orang ini . aku dah tak sabar sabar nak mulakan semester baru di unimas . Aku nak belajar lagi sungguh sungguh sem ini , aku nak dapat keputusan yang membanggakan . aku tak nak lah dipandang hina dengan orang yang berduit .

bukan semua orang yang berduit mampu berbuat apa yang dia suka ! aku tak nak di ejek mahupon direndahkan walaupon sememangna aku ni rendah orangnye .


Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI