assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

08 Julai 2012

Hasil kerja yang terakhir untuk Musim 2

اسلام عليكم.............


setelah berakhirnya semester dua 2minggu yang lepas , baru hari ini aku sempat nak mengupdate pasal projek akhir aku . Alhamdulillah ,bersyukur sangat sebab aku dapat menyiapkan tugasan projek akhir dengan jayanya walaupon tak terpilih masuk galeri . selemun itu mari tengok hasil kerja aku dulu okeyyy










yoo ... kat atas ni lah projek akhir aku untuk kelas PENGENALAN SERAMIK . untuk kelas ini aku telah mempelajari 3 jenis teknik dalam menghasilkan artwork , teknik PINCHING , COILING , dan SLABBING . okay untuk projek akhir ni lecturer telah menyuruh menghasikan kerja dengan meniru artwork artist luar negara dan menghasilkannya menggunakan teknik yang kita mahu .(terpulang) .Aku telah memilih emily myers .


secara jujurnya projek yang last ni lah aku lakukan dengan paling baik . Untuk projek2 sebelum ini aku HANCUSSS !! jadinya untuk menebus segala kesilapan lalu aku telah berazam membuat last projek untuk sem ni dengan cemerlang .Alhamdulillah .. aku puas hati :)
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI