assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

08 Julai 2012

adik aku yang semakin membesar







yang dekat atas ni sume adik lelaki aku .
beza umur dia dengan aku 21-9= ? .
jauhkan ?

inilah saje tempat aku usik usik ,tetapi semakin dia membesar semakin xbest la kan ,sebabnye dia tak macam baby baby gitu . 

dia ? kaki bola ! mase ni ada perlawanan persahabatan . adik aku ni join satu kelab bola . apa nama kelab dia tah . lupa aku . 


mase ni jugak dia bangge gila sebab dia dapat jaringkan dua gol ,even dah bape kali dia tak datang time latihan .haha .. 

2 ulasan :

Fadzmie berkata...

Wah. Jauh jugak beza tu. Hehe. Standard budak lelaki lah kan minat bola. Ada bakat jadi player bola terkenal tu. ;)

aziahrosli berkata...

@Fadzmie Mohamadjauhkan? manje sngt tu ...

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI