assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

19 Julai 2012

entri kelam kabut


hari ini emosi aku sedikit terganggu lah .boleh dikatakan stress .yela buat kerja banyak yang salah hah . lambat pick up loh ! ada je yang aku nak tanya kat akak tu , mesti dia fedup ! dapat budak baru cam ni . 

aku rasa macam nak berenti je . nasib baik lah aku ni berhajat nak beli laptop kan . jadi terpaksa cekalkan hati untuk menunggu lagi 40 lebih hari lagi . sabar wahai diri , sabar sabar ...

lagi satu yang buat aku stress jerawat kat muka aku ni macam lagi teruk je ! entah bila agkanya nak baik tah .. 
xde pantang makan ! ni lah masalah aku . aku belasah je keje lau hadap makanan ni .

dah lah .. dah la ...........
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI