assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

15 Jun 2012

Muke Cool Tapi Hati BEnjol

assalamualaikum


dengan bangga dan suka hati nya aku , eh bukan aku tapi kolej cempaka yang ku cintai keluarkan senarai jaya untuk kolej sem depan : aku punya nama tak de mean ? aku tak layak la ni ek? hahahaha


begini la nasib diriku yang beruntung ................


tak tahu nak gambarkan perasaan ni macam mane ? 


harapan aku yang tinggi menggunung ni sabtu ahad ni aku nak buat surat rayuan yang mantap agar pihak kolej menerima kehadiranku lagi di CEMPAKA aum aum aum ni .. 


sebab tak nak duduk luar ? 



  1. jauh perjalanan menuju ke bengkel seramik(susah nak buat kerja nanti)
  2. tak suka tunggu bus
  3. leceh bila hari hujan
  4. jadual perlu diawalkan 
  5. kena bayar duit sewa setiap bulan
  6. susah
  7. susah
  8. susah
  9. tak suka
  10. leceh
nampak tak ? kadang kadang rasa macam best duduk luar tapi bila difikirkan dengan tuntas dan bernasnya ,dan kata sepakat pun telah diambil memang sangat tak best duduk jauh . 

pesanan dari pihak penaja : rajin rajinlah membuat aktiviti kolej ni , jangan malas malas .nak sesuatu kena korbban sesuatu . zia ros ambillah iktibar dari setiap yang dah terjadi pada diri kau ye . wahai encik blog peneman pencatit setiaku ...hahaha .. 

sedang sedang aku taip ni dapat lah mesej dari seorang sahabatku yang bagi kata kata semangat lagi ha .. :) jangan risaulah ziaros kuat cuma perlu dengar kata kata semnagt lebih agar menjadi lebih tabah menerima segala keputusan.

bak kata kata ini pun 
    

be strong , dont worry if you failed plan A theres 25 alphabets more.
mean ? aku kena buat surat rayuan cepat cepat .. agar aku mendapat tempat ..
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI