assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

18 Mei 2012

ARTWORK #1


act , sketch ni mase cuti sem lepas . bagi aku ni yang terbaik sekali dari banyak bayak yang aku lukis mase dekat rumah . hee~ even terbaik pada aku tak bermaksud terbaik pada pandangan mate hangpa suma kan ? its okay . aku percaya setiap usaha akan dibalas dengan sesuatu . :)
part yang paling kritikal untuk dilukis tang matenye tu . aku ni fail sikit bab bab mate . see ? pelik sikit kan mate tu ? 

for the next ? insyaallah aku akan post work work aku mase tahun 1 ni ..

2 ulasan :

Pha Is berkata...

memang minat melukis erk? hehehe

aziahrosli berkata...

@pha is mmg minat... tp tak pandai lg melukis ... bnyk yg kena blaja

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI