assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

26 Februari 2012

sendu~


orang tidak memahami apa yang kita rasakan ? hanya diri sendiri yang tahu .. yang faham .. awal tahun ini aku dah berazam tidak akan wish birthday kawan kawan aku , ini semua bersebab . aku bukan mengharapkan hadiah mahupun kek besar besar masa birthday aku , aku cuma mengharapkan ucapan dari mereka yang aku sayangi sahaja . tetapi aku malang ,kerana harapan hanya tinggal harapan .. sia sia .. disebabkan harapan aku setinggi gunung tu telah menyebabkan aku kecewa . bukan aku mengharapkan balasan . aku cuma perlukan sedikit perhatian untuk menerima aku sebagai kawan .

semalam ? ya aku bertambah terluka . aku seperti seorang kawan yang tidak dipandang ,kehadiran aku sebagai kawannya macam daun daun yang berguguran . tidak sangka ..  
aku punyalah eksaited nak bagi hadiah dekatnya tapi ... ah ~ 

aku akan simpan je kad kad yang aku nak bagi pada kau dan kau kawan .. alsan kau memang aku tak terima langsung .memang kau anggap aku seperti budak kecik tapi kalau kau jadiaku kau tahulah apa yang aku rasa ..
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI