assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

26 Februari 2012

hey perasan ?

aku terkapai kapai 
aku terbuai buai 
aku bukanlah sesempurna yang kau cari
aku bukanlah yang terhebat untuk kau 
eh~ aku bukan bercinta !
aku selalu kecewa ..
kecewa kerana terlau yakin
yakin kerana mereka akan bersama aku sehingga akhirnya..
aku yakin aku salah 
kerana aku salah menilai benda
masih awal masih muda masih mentah
aku suka semasa bergelak sahaja
aku sedih tiada siapa suka
aku layan rasa ini dikata "apa ni"
aku yang rasa akulah yang berduka ..
eh..... aku dah banyak kali rasa..
aku dah bnyak kali terluka .. sebab perkara yang sama
susah nak mencari orang yang bernama kawan untuk menghargai kita ...
ya..benar benar susah
aku frust mencarinya .. 
aku tidak seperfect yang disangka ..

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI