assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

08 April 2012

aku rindu bagai nak gila tulis gila gila
orang tak kisah orang tak peduli apa yang aku cakap
mereka tak paham mereka tak tahu
bia aku sendiri tenang
biar aku sendiri rasa
betapa sukar nak percaya orang
mulut banyak cakap bukan bukan
otak ligat fikir bukan bukan
tapi tak sedar yang mereka kata yang mereka fikir semua salah belaka
gila ke apa?
tak usah menyibuk ~
ayat silang tak tersusun
kau pening ~ ah lantak lah
aku runsing aku berdikir
biar hati nampak tenang
biar muka nampak girang
aku tak rasa apa yang orang rasa
kerna aku suka rasa apa yang aku rasa
dan aku rasa orang lain pun rasa apa yang aku rasa
nak kata aku ss .
oh silakan

dah bye~
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI