assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

13 Januari 2012

3 >> SEM SATU

ok fine art ! army 2012
hahahahaahah ... untuk hari ni je aku dah kurang nampak manusia di unimas ni ..mane diorang pergi ni ..biasenye berpusu pusu orang kat sini ..

al kisahnya semua orang dah berpusu pusu ke airport tu.. hampeh ... kurang orang makin boring la .. nak nak masuk rumah je ..dah licin je barang kat uma ni ... housemate sume dah paking barang untuk masuk ke stor .. semua tak senang duduk ... memang sah aku la orang terakhir yang akn berundur diri dari rumah ni .. syok sangatkan ? barang aku satu ape pun belum kemas ... belum basuh ape ape lagi ni ... alahai projek pun tak siap lagi nak kemas ape nye kan ...

tak payah la nak jeles sangat kan ? yang penting besok nak pergi jenjalan dengan kawan untuk kali terakhir ... untuk sem ni la ... harap jumpe lagi sem depan ye kawan kawan ...



saat saat penghabisan masa dengan mereka di last sem ...
jangan la besok ada masalah kan kawan kawan ... i hate trouble 
hahhahahah ..

see u oll tomorrow

هاراف هاراف بيسوق منجادي هاري يع سرونوق لا كن ؟
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI