assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

13 Januari 2012

1 >> PENGENALAN

SALAM ..
eceh ..pengenalan ape je .. this blog di create atas alasan nak kumpul memory bebnyak kat sini .. memory ape je ni zia oi .. about me about my friends about you .. ape ape je la yang dirasakan kene mengena dengan hidup ni ... tidak mengharapkan ada sesiapa yang baca pun .. ni merupakan blog yang kedua aku .. yang sebelum ni telah dilupuskan atas dasar suka hati aku ..


disebabkan aku ni suka menaip yang bukan bukan means bukanlah bukan bukan yang tu .. tapi like meraban la .. meraban tidak tentu pasal .. aku nak kongsi kan apa je yang aku rasa sepanjang aku menjadi pelajar universiti ni ..


ni hari merupakan hari hari yang berharga untuk aku kerana aku dah habis paper dah .. seronok bukan kepalang la kerana kalau exam lagi memang nak pecah lah kepala ni tau ...
tapi this time ade kerja yang tak siaplagi sebenatrnya .. projek en A ..


ok dah la ..untuk pengenalan ni ..


next post i will share about my beloved friends ..

Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI