assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

24 November 2016

APLIKASI WAJIB ADA DALAM TELEFON PINTAR KORANG.



Sekarang ni dah tak perlu susah susah nak tengok bayang bayang untuk tentukan arah kiblat.
Makin tua dunia makin canggihlah teknologi.

nak tahu tak apa aplikasi yang wajib korang ada tu?
mari baca ni.

KAKI TRAVEL WAJIB ADA.

Peranti khas ini bukan sahaja memudahkan korang untuk mendapatkan info ketika dalam Malaysia, sebaliknya korang boleh dapatkan juga info semasa korang pergi travel tau. Kan senang tu..
Jadi tiada alasan lagi untuk kita tidak melakukan tanggungjawab kita kepada yang Maha Esa. Meskipun agama islam membenarkan kita untuk Jama’ tapi perlu diingat syarat-syarat sah untuk kita Jama’kan solat kita.

SUKAR CARI ARAH KIBLAT?

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI