assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

05 Ogos 2013

Aku Nak lupa kan KAU

kalau senang nak buat.
aku memang akan buat.

kalau diberi peluang.
peluang tu sentiasa ada kan?
cuma nak dengan tidak sahaja.

aku nak lupakan kau sekarang.
yang hadir masa silam aku.
aku nak buang jauh2.

lupakan.

senang. Tapi susah. Bertahun pun aku masih tak lupakan jigak.
yang datang secara maya.

gila. Buang.Delete.
hapuskan semua.
kan?

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI