assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

09 Januari 2013

Seramik Kreatif

ini yang aku belajar semester ini.

apa yang aku rasa bila dah nak habis semester ini tentang subjek ini. Seriusnya aku blur sedikit sebab lecturer selalu tak ada, dan aku tak boleh nak salahkan lec sepenuhnya sebab pelajaran ini bergantung pada diri sendiri jugakkan, kalau rasa nak pandai lebih tu, stay la dekat library dan pulun lah segala mala buku yang berkaitan dengan subjek itu.

belum siap sepenuhnya. Sebab kee ini memerlukan ketekunan yang gila gila. 

dan aku dengan bangganya dah dapat mengenal pasti masalah dan punca utama. Dan ini akan memudahkan aku buat degan lebih berhati-hati pada masa akan datang.

Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI