assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

09 Januari 2013

Air Asia,10 000 tempat duduk percuma?

assalamualaikum,
salam satu malaysia.

haha. ni ha yang dok kecoh sangat pasai tiket murah,tiket murah, apa kome dok sembang pun aku tak faham, tapi bila dah orang post sana sini, google translate bagai, aku mulalah faham sikit-sikitkan, Then, nak jadikan cerita aku pun pergilah usha web air asia. pergi cek harga tarikh aku balik tu.

AKU MACAM NAK JERIT KUAT KUAT.

sebab ?


okay. Sila gambarkan perasaan. :)

itulah nak menyesal pun. NASI DAH SELESAI JADI BUBUR.

anggap je tak de rezeki .

WAH,positifnya aku.

untuk pengetahuan, Offer ni buka hari ini je, besok dah boleh cakap BYE2 dah. So,sape sape yang free tak kira masa tu bolehlah duk usha usha tarikh mane yang free, then pergi le melancong, Walaupun dalam negara sendiri.





Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI