assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

02 Julai 2012

alone to my kampung

assalamualaikum


salam sejahtera 


dah lama sepatotnye cerita pasal ini ..
hee...pengalaman pertama menaiki bus seorang diri dari KL ke MELAKA .MELAKA KE KAMPUNG HALAMAN
ya aku memang macam katak bawah tempurung sedikit . umur 20 an inilah aku mahu belajar macam macam yang aku nak belajar .yang terpenting sekali ialah berdikari .


pengalaman ilmu yang aku sedang kumpulkan sekarang , supaya aku mudah mengenali diri dan kehidupan yang sebenarnya . 







Tiada ulasan :

 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI