assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

17 Mei 2012

Jadual makin Padat

heehaa~ pejam celik pejam celik dah nak habis sem . cepat betul . lagi 2 minggu lebih dah nak final . ouchh .. projek pun tak siap lagi nih .. risau kemain ~ presentation masih berbaki 3 .. poket ambe dah kering jugak ni .. bayar memcam bende ha .. mane tak pokainya . lagi satu hal nya . sekarang sedang gigih mengumpul merit kolej . al kisahnya sem depan nak dok kolej . tapi tak tahu lah dapat ke tak kerana ya .. intake bulan 9 ni sangat lah ramainya sungguh sekali .. ada orang cakap sampai 5000 orang bakal ke UNIMAS . 


mudah mudahan dapatlah kan ? nextnya .. aku ada masuk flashmob sempena CREATIST day .. kelab yang paling aktif dekat Kolej Cempaka ku ini .. badan ku keras sepertibuluh tua yang mahu di lembut lembutkan . ouh .. mesti jugak .. tarian india ." soni soni acha mahivey " aku main belasah je lirik tuh ,kalau salah padan muke lah kan .


okay lah .. tok sah mgomong bayak banyak .. buku sudah panggil ..
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI