assalamualaikum
dalam hidup ini penuh dengan onak dan likunya,hidup jugak seperti roda kejab kejab kat bawah kejab kejab kat atas,kejab kejab suka kejab kejab duka,semua tidak sempurna ,kesedihan,kegembiraan rempah dalam kehidupan,ingat Allah~ DIA pasti akan membantu kita walaumacammane sekalipun

17 Mei 2012

Dena Bahrin ~

assalamualaikum~

sangat tersenyum lebar melihat Dena Bahrin ni . even tak kenal langsung pun pada beliau . tumpang seronok tengok beliau mendirikan rumah tangge awal 20 an . kelewatan ini dah dua cite dah aku dengo  kawen awal . mereka insan terpilih yang beruntunglah . kawen di matchkan oleh family they all .. semoge mereka berbahagia selalu sehingga akhir hayat mereka lah hendaknya ..

DENA BAHRIN
Catat Ulasan
 

COPYRIGHT 2015 © AZIAH ROSLI